lycka

Vaknade 04,00 i morse eller i natt.... sov hos kärleken  ....  jag var klarvaken... när kl var 05,30 gav jag upp. Klädde på mig och åkte hem, satte på mig varma kläder ohc tog hundarna med mig ut i skogen på en underbar promenad... trots -9 grader så värmde solen så gott... vilken start på dagen... vi njöt verkligen.

Helt underbart !!! jag lovar.

Fick ett underbart sms från en lycklig hästägare vars häst jag pratade med.... sånt värmer... jag tackar så mycket :-)

Nu drar hundtränigen i gång på allvar.... det är skott träning, platsliggning, budföring, patrullering, spårövergångar, spår, stillastående bevakning, uppletande och lydnad som ska hårdtränas nu.... det är 6 veckor till certprovet.
7 veckor till KM och 8 veckor till DM. och ...... 5,5 månad till SM OM vi klarat allt detta före förståss... å det är inte det lättaste.

underbarar sol tittar fram lite....  så härligt

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja inget går väl upp mot en rask promenad. Härlig start det förstår jag. Vad kul o tävla med hundar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback