SM GULD

Men först en summering:
Daniels P 14 lag var ju i sandviken och spelade sin sista match denna vinter.... en klar vinst med 6-1... helt underbart...vi som fått stryk 2 ggr av dom i vinter... men nu... wow va bra våra killar spelade...

Busschaffören grattade oss och talade om att den buss vi åker med är A lagets buss som de ska åka med till Uppsala.... så han hoppades att detta var ett gott teckan till Lördagens final.... :-))))))))

Torsdagen hade jag 5 djurprat som gick mkt bra... underbara djur!!! å ägare.

Fredagen hade sonen hastigt och lustigt en träningsmatch mot Rättvik...vinst 7-0.... så även Fredagen hade jag fullt upp. Anna å jag handlade ohc hon började med maten när jag fick fortsätta uträtta ärenden som jag inte minns nu ett spår av... jäkt jäkt...

Å kära lördagen.... ingen har väl kunnat undgå ? att vårat kära bandylag har tagit sig till SM final igen...för 5 året i rad. ÅÅÅ för å göra en låååång historia kort så VANN VI SM GULD....

SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD

helt jäkla fantastiskt...  jag ger er länkar här så ni själva kan läsa och njuta av bilder...
http://www.redfarmers.com/

http://www.bandybyn.se/

nu ska jag bara vara hemma idag och ta det lungt... hund blir det förstås ohc en hel del plock för det ligger jag efter med som bara den....

Kommentarer
Postat av: Carina

Ett jätte (((((GRATTIS))))), absolut
rätt lag som vann tycker jag!
Gissar att de firat och gör så ännu :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback