som vanligt,... jäkt:-)

denna dag blev som vanligt... jäktigt:-)
slutade kl 14,45.... handlade... hem med varorna, snabbkissade hundarna,... bytte kläder ohc in med hundarna i bilen...hämtade anna på skolan 15,15.... till bollnäs... körskolan kl 15,40...jo vi hann:-)) "cittran" går bra...
under tiden anna körde gick jag en promenad med hundarna ohc hann till och med träna krutov lite...
Anna klar 16,45.... hungriga som bara den...svängde in på max 16,50....fick maten 17,15... hemfärd 17,30.... Hemma kl 18,00... tog lite längre tid hem för jag fick vända en gång då jag tyckte jag såg ett djur i diket... ville verkligen kolla upp det...tack o lov var det inget djur... bytte kläder.... såg till att sonen fick mat... gav djuren mat... och slängde mig i bilen ner till ön... match sekreterare i kvällens match....pust... väl där...infann sig lugnet... för en stund... tills matchen drog i gång...
förlust... mer skriver jag inte... som vanligt..jag har för dåligt ordföråd när det gäller sånt där...:-))

Nu är man äntligen hemma, yriga hundar som varit ensam ett tag... ska nog sova nu tror jag.... om jag nu kan sova förståss....

Hoppas ni har haft en bra dag...


Kommentarer
Postat av: Anna

Pust... du verkar ha o göra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback