3:a:-)

Hej hopp vad bra det gick... vi kom 3a. Jag är jättenöjd med lilltösen.. gå så b ra utan träning... ?!

Sedan gjorde jag tydligen ett förarfel ??? vid en markering som kostade mig segern om man nu ska fjompa sig med sådana spekulationer då det endast skillde 10 p mellan 3 an och 1 an.... 
Har mkt svårt att förstå det felet för jag upplevde inte situationen på det sättet de beskriver så jag fattade ingenting när vi fick kritiken..
...  För kocco är så känslig så det finns i mitt bakhuvud att inte göra på det sättet... jag fattar nada... men det är bara att ta lärdom av det och försöka bli mera medveten under själva stigen... och lära sig läsa hund... det är väl det abosluta viktigaste!!! och att man lär sig hela tiden....

Vi hade en riktigt bra dag ohc segraren är så väl värd detta ,... det är ett mkt lovande ekipage !!!! och framtiden för sig. 2 a kom PIP ...och väl värd det.. kanon jobbat kompisar:-))

Nu ska jag duscha, packa om ohc dra till min uppfödare... där väntar en spännande natt:-))

go natt:-))

image379

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback