hur är folk funtat?

fick ett trist telefonsamtal....  går inte in på närmare vem eller så men det handlade om att NÅGON hade läst i min blogg... och upptäckt att jag INTE skrivit om "kärleken" i livet på LÄNGE.... så då drog dom slutsats att det måste vara SLUT mellan oss.... och börjat sprida ut det...

HUR ÄR FOLK FUNTAT????.. innan jag skulle dra en såda n slutsats?! Innan det ens skulle skänka mig en tanke när jag läser andras bloggar!!!  Det fanns inte i min tanke värld att någon skulle kunna tänka så överhuvud taget...
Hur tänker folk??? och hur orkar de lägga sig i??? De kan inte ha andra vettigare saker för sig än att skvallra och dra sina egna slutsatser... farliga saker de håller på med...

Men jag gör klart här för er alla..

Bara för jag inte skriver om kärleken  på ett tag, så betyder det inte att det är slut,
Bara för jag inte skriver om mina barn på ett tag,  så betyder det inte att jag har slängt dom på soptippen (fniss skämtar!!)
Barar för jag inte skriver om hundarna på ett tag, så betyder det inte att jag slutat med hund,
Bara för jag inte skriver om osv osv osv....

Min blogg handlar om mina tankar för stunden... och det växlar i 320 knyck kan jag lova...  rena rama RAPPAKALJAN...bara så ni vet...
image380

Kommentarer
Postat av: Carina

:o :/
Är det sant!!!
Det är väl så att det finns många som sitter och plöjer bloggar och drar en massa slutsatser om oss som pratar "rappakalja" här :/
Men förgyller det deras dag så är det lite synd om dem faktiskt.

Postat av: Iréne

haha visst är de kul å bo i byn ibland.. ;P

2008-05-02 @ 19:05:37
Postat av: Anna

Jadu mor.. vissa människor har inte mycket till liv, därför måste de fördriva tiden med att dra slutsater om andras liv. Tragiska människor.

2008-05-02 @ 22:27:00
URL: http://chana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback