inget vettigt att säga

Är det bara jag som har svårt att välja .... stora funderingar har jag... som kan innebära stora förrändringar.... svåra val....tänk om man kunde få något tecken.... så ma n vet vad man ska välja ....hm

Måste nog sätta mig att meditera ... jag har lite svårt att ta mig den tiden... men varje gång man gör det mår man ju så himla bra... för mig är det kanon att meditera...  Hur är det för er?

Dagarna är nästan enbart i hundarnas tecken.... i går fick de bara promenader... ingen träning alls...  men idag blir det lydnadsträning och uppletande.... ( v isst "prövade" jag lite saker...pröva övningar är mindre än 15minuter;-) å ingen träning fniss)
jag prövade kryp och lite vändningar på stället. Han är fortfarande stor i sina rörelser och blir lätt triggad men det blir nog bra... jag känner mig nöjd med pröva övningen i allafall.

Solen skiner idag så det kan nästan inte bli bättre... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback