lite om vad som händer

först om igår:

blev bjuden på en mkt god middag hos kärlekn med lövbit och rött vin...gott:-))

tidigare på dagen hade jag en hundkompis här med dotter...vi hade sååå trevligt... Å fikade förståss !!!! att man inte gör sånt oftare...träffas å fikar:-)) det är ju alltid så kul.
Fick en fin flaska vin som present för fina framgångar med hunden...tack tack... vad snälla ni är... å fika brödet hade de med sig också!!! :-) vilka kompisar jag har:-))

å ännu tidigare hade jag djurprat.

 idag då:

ska packa ihop mina hundgrejer och bege mig till klubben för jag ska ha andra delen i en tävlingslydnads kurs... tyvärr SNÖAR DET FORTFARANDE !!!!! men vi får göra det bästa av det och hoppas vårat goda humör smittar av sig så det blir en trevlig dag ändå.

"morfar"  (pappa) fylle år idag GRATTIS... så det blir väl lite fika på eftermiddagen/kvällen..

I morgon beger jag mig till Ljusdal för då ska jag köra igenom krutov i en bevakningstävling... så håll tummarna... måste gå bra då det är kval till DM...DM går nästa helg....å DM är ju kval till SM.... så det är en viktig tävling...

nu måste jag rusa iväg och åka till klubben

ha en bra dag i snöyran:-))

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Lycka till i morgon i Ljusdal! Hoppas ni får bättre väder då.

Postat av: Carina

Ja visst ja, igår så pratade du med Eddie....blir spännande och höra sen vad den busen har på hjärtat ;)
Låter som att du återhämtat dig lite nu..lövbit och vin hos kärleken...tackar ja, det är så att man blir lite avis ;)
Här nöter man på med gubben som tycker att "all man är lika typ" hans uttryck :/

2008-05-17 @ 09:41:31
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Cissi

Lycka till!

2008-05-17 @ 12:32:06
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Margaretha

Herregud...snö!!!
Tänk vad fantastiskt vår avlånga land ändå är.....
Jag har suttit i linne på altanen och läst...fuskigt va????
Kramen
Margaretha

2008-05-17 @ 19:45:26
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Emelie

Lycka till imorron!
Vi kan hjälpas åt någon dag, det vore inte dumt.
Nu har man lite mer tid också.

//Emelie

2008-05-17 @ 23:23:50
Postat av: Carina

Ja tänk att man inte fikar tillsammans oftare,
hela stan är ju full av mysiga cafeér numera!

Fattar inte varför det inte funkar med kommentarerna som det ska, nu är det okey igen
såg jag när jag testade själv :-)

2008-05-18 @ 09:10:49
URL: http://skalet2001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback