magen säger ifrån

Nu säger magen ifrån... det har varit mkt dålig sömn i flera herrans veckor nu så nu strejkar den... har väl heller inte skött maten så jätte noga som jag borde men fan, det är jobbigt att alltid måste göra nyttig mat... jag vill också äta onyttigt och frossa i ostkrokar, chips mm...

Idag är jag faktiskt hemma, dagen började inte bra då jag ställde klockan 1 timma tidigare än normalt 05,30.. hur fan gick det till??!!
När jag väl var uppe kände jag magen protestera men jag tog ut hundarna på 1 timmes promenad för ibland så blir magen bättre när jag fått marchera av mig lite... men det hade raka motsatsen .... den sattes igång så in i norden...

Bara att vara hemma, trots smärtor och toa besök så  är det allt bra skönt å vara hemma... hundarna jätte glada åt det...

Ska försöka äta och lägga mig å vila lite...

må gott i våryran:-)

Måste också tacka alla för alla grattisar via sms, hemsidor, blogg och telefon... tack så innerligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback