onsdag

Ragnvi... Munken är en variant av kurragömma....  en del kallar det sparka burken... vi har ingen burk man sparkar på för till slut går de bara sönder;-)) utan vi har en grej som vi hoppar på .... enkelt förklarat.... kul är det för alla åldrar kan vara med.

onsdagen har bjudit på mkt vacker väder och jag har njutit av friheten som varar en gång till 3 juni... suttit i gräset och njutit av den gröna gräsmattan med de vackra
... jag tycker de är så vackra...men jag är nog den enda i hela världen som tycker det.... det är sommar när de kommer fram.

Suttit  och planerat vart vi ska ha badpoolen denna sommar och vi är överens allihopa... ska leta om det finns en liten liten badpool här någonstans, ... som jag kan ha till hundarna... krutov älskar ju att bada... men jag vill inte att han slänger sig i den lite större...

Har kunnat äta ute på altanen och det är så gött:-)) suttit och läst en stund.... å gott en lång promenad med hundarna... så härligt.

härlig dag... tyvärr värker axeln så att sitta och läsa era bloggar får jag vänta lite med...men skriva ngr rader här kan jag... men snart hoppas jag kunna blogga lite med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback