onsdag

-är hemma i dag också på grund av flera anledningar. Fick tyvärr ställa in djupratet idag men vi har bokat en ny tid.

Har vilat och frysit om vart annat...brrr.

Har  tränat lydnad i trädgården med krutov... så kul... då blommar man upp:-)) Märkte att krypet inte fungerar som jag vill när jag har belastat honom med andra moment före... så det var jätte nyttigt pass detta... vi löste det för denna gång så får vi se till nästa pass,... ska klura...

Bilderna från proffsfotografen på Anna har kommit 538 st bilder har jag för mig att det var.... så hon (å kanske jag får vara med på ett hörn å bestämma me? ) har nu ett härligt jobb framför sig att plocka ut  ca 15-20 bilder för retuschering...

 Kalle tar en paus å vilar i höt som ligger i traktorskopan.

 Många skor var det, rensar garderoben och vi hittade en hel del !

 Måndagens promenad, härligt som bara den.

 kocco 05,30 på en härlig morgonpromenad, var ute i en timma

 krutov lika busig trots tidig morgon.... som vanligt ingen bra bild på han:-)

 laika valpen Hjalle vilar på jobbet, en riktig goding.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ha det gott, och vila nu upp dig ordentligt.

Postat av: Ragnvi

Hej på dig! Hoppas du blir kry snart!
Vilket fint foto på dig o Krutov! Och man ser honom på bilden också!
Idag har det varit trökväder i Trönö, lika hos dig kanske, jag eldar i kamin och Ditte njuter!

2008-05-14 @ 18:30:25
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: soffie

Vila nu så du blir piggare och mår bättre
,å va fina kort och den där lilla
Hjalle ser ju bara för goo ut!!

2008-05-14 @ 19:48:57
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Kajsa

Svar: Haha. nejdu, om jag ska ut och springa på morgonen nu när jag praktiserar så måste jag gå upp absolut senast klockan fem och det kändes inte riktigt som att jag var sugen på det. men nästa vecka.. då jäklar ;)

2008-05-15 @ 08:08:52
URL: http://ashima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback