rätt ska vara rätt

fick ett meddelande från min uppfödare som också var med på DM.... de vann?!!!
De hade upptäckt ett stort räknefel i deras protokoll så när det rättades så stod hon och hunden som segrare!!! :-))

Jätte kul för dom, nu har de 2 från deras uppfödning på prispallen...( tänk om krutov och jag hade haft vind så hade de haft 3 hundar på pallen).... nä nu tänkte jag fort... 3 st hundar på de 4 första platserna skulle det ha blivit...
Nu står  Kocco inte som silvermedaljör längre men ack så fint en bronsplats.... chanserna att kocco går till SM nu minskade drastiskt men de 2 sista åren har vi haft 3 platser dit så vi får hoppas att vi har så i år också.
Men rätt ska vara rätt och Gunilla och Keewee var bäst av alla denna dag :-)) tyvärr har jag ingen bild på dom men jag har en bild på mig och krutov vid uppletande.... har bild på den eviga väntan.... fotograf PIP

    


Kommentarer
Postat av: Jessi

fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback