skogsdags

idag är en dag i skogens tecken... sitter och väntar att tiden ska gå...
vaknade själv utan klocka och krutov ... så skönt.. sovmorgon ända till 7,45 härligt....

Ska snart packa in oss i bilen , grönklädd... för att avverka ett KM för försvarsmaktshund... Det är kocco som ska få "leka" lite.. mer än så tar jag det inte.. VI har inte tränat inför detta... utan det får gå som det går.

Visst det är kval till DM som är kval till SM... men jag orkar inte satsa så på henne längre, hon kräver så himla himla mkt för att gå bra...så vi leker idag....

Krutov ska förståss få följa med men mer eller mindre inte göra ngt...han har ju sitt eldprov nästa helg...å förresten ska jag till uppfödaren i kväll å träna bastjänst  natt... så han får tränning han också..

höres


Kommentarer
Postat av: soffie

Å vad spännande det låter.Hoppas det går bra och att leka är ju heller inte fel.
Ha en härlig dag här i Karlstad regnar det idag typiskt när man är ledig

Postat av: Carina

Här är det en dag i.....tja, regnets tecken dessvärre, får se vad vi hittar på under dagen!
Någon utflykt kanske :-)

2008-05-01 @ 09:23:44
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Margaretha

Så härligt med en dag i skogen.....va du kommer att sova gott inatt....och länge...
Kram
Margaretha

2008-05-01 @ 11:21:09
Postat av: ejmis

Jag har en städdag idag...dina sysslor låter roligare...ha en bra dag!

2008-05-01 @ 12:10:16
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback