SM:-)

Vilka otroliga hundar jag har !!!!
Lilla kocco med kattis (förlåt att jag skriver ditt namn du brukar vilja vara anonym men jag vill att folk ska veta att det var du) knep en silvermedalj !!!! så de är till 99 % med tll SM.

Jag sa redan innan... om det går bra så kocco kvalar till SM så är det DU kattis som ska köra henne på SM...inte jag... för det är kattis som fört fram henne... Jag har inte kunnat göra det bättre...

Jag är så stolt över lilla kocco...min lilla pärla,. ... mitt lilla svarta lakrits troll...

Kruov då? JO jag är så otroligt stolt över honom med trots missad medalj... Men han var den enda hund som tog alla föremålen på uppletandet ohc jobbade kanon..

Lydnaden glömmer vi fortare än kvickt...hemska tanke....
Resten gick han mkt mkt bra... han är SÅÅÅÅ ivring och gör lite förhastade saker ibland men han ska hålla i många många år så det är bra att han är på hugget.... vänt ni;-))

TYVÄRR missade vi vindfiguranten... det var ingen vind när vi kom... å då missar vi 120 poäng... tyvärr kan det bli så när man tävlar i detta, det är inget att göra åt, spelreglerna är så och jag har haft turen med mig så många gånger... det var fler än vi som inte hade vind... sorgligt men så är det... DET roliga i det hela att han gick så jäkla bra ändå att vi hade mer än 50 % på patrullstigen trots 0 på vinden.... Hade vi haft vind så vet jag att krutov hade gjort bra ifrån sig då han oftast ligger på mellan 8-10 i betyg aldrig mindre....
OM om  om då hade vi varit på en andra plats...
Men nu är det så att man kan och får inte tänka så... men det är kul å spekulera:-)) fniss fniss...
Det räckte bara till en 8 plats men så ok !:-)

Jag är en otroligt stolt matte, har 2 jätte fina hundar.... och en fin kompis som tog ena min hund så bra så hon tar henne till SM...

image401

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilka fina hundar du har! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback