söker jobb

Är man dum i hela huvudet eller? kanske bara halva?

Vad är meningen med livet? Är det att man ska gå till ett jobb, ha värk stor del av tiden och dessutom vantrivas med sysslan? Dag ut och dag in, år ut och år in?
Det enda som är roligt på mitt jobb är mina arbetskamrater... det känns mkt mkt hård att inte få träffa dom.... vi har roliga timmen varje rast,,... jag lovar...

Men nu orkar jag inte mera.... företaget har utvecklats så in i norden de åren jag varit där och fortsätter att utvecklas.... det som krävs och kommer att krävas av mig som ekonom ... det vill jag inte vara med om heller... jag är int e intresserad...

Så jag har nu sagt upp mig....  sjuk i huvudet... kanske...
vi får se vad jag hittar på.... har sökt lite jobb och har även funderingar på a tt starta eget... men vi får se...

Jag måste nog landa först......



kram till mina underbara arbetskamrater... ni finns alltid i mitt hjärta:-))

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

God Morgon!
Hoppas du får en bra fredag och en underbar helg!
Kram!

Postat av: ninni

läst lite å kommer fortsätta..lycke till med jobbsökandet!

2008-05-23 @ 08:36:34
URL: http://ninniz.blogg.se
Postat av: Åsa Zackrisson

Jag tycker det låter som om du gjort ett mycket klokt val!!

2008-05-23 @ 11:12:12
Postat av: Linda

Läste precis att du sagt upp dig... och du är inte dum i huvudet (inte ens i halva) :-)
För om du känner som du gör ska du inte stanna kvar och jag är övertygad om att det kommer att ordna sig för dig ändå! Jag tycker du ska satsa på din dröm om att starta eget.
Kram och lycka till!

2008-05-23 @ 13:21:30
Postat av: Kikki

Jag tycker att du gjorde rätt som sa upp dig, beundrar ditt mod för jag vantrivs också men det är ju det där med vad man ska göra sen!!!! Ibland funderar man nog för mycket än vad som är bra. Man ska nog bara göra som man vill helt enkelt.

Lycka till imorgon på DM håller tummarna att det ska gå bra för klubbens alla ekipagen.

Kram Kikki

2008-05-23 @ 20:42:53
URL: http://www.kikkiobelgarna.com
Postat av: Kajsa

inte en dag för tidigt, kats! du har ju varit trött på det så himla länge nu. dags att du unnar dej något som du verkligen vill göra och trivs med. det är du värd!

2008-05-25 @ 15:22:52
URL: http://ashima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback