tråkigt

nu har jag tråkigt så jag får något fel... på en skala 1-10 så är det 12...SÅÅÅ tråkigt har jag...

Å jätte trött...borde kanske då gå och lägga mig eller?!

Har tagit det lugnt idag trots promenad i morse, tränat passivmarkering av apporter, sitt fot som var jätte svårt idag??? snacka om att man får ännu mera gråa hår;-) kryp som börjar bli riktigt bra, lite framåtsändande...

Ljudmarkering har vi också tränat... Fick hjälp av LIna och Billy,... kanon.
Därimellan har jag vilat, suttit på arselet, legat i sängen, suttit vid datorn och lagat mat mm... men lugnt har jag tagit.

Nu på kvällen kom en snickare hit för att kolla lite på mitt stall,... om det skulle gå att göra om det till min mottagning ala djurkommunikation och ev hundtrim mm Vi får se vad offerten hamnar på... "chocktillstånd" antar jag...

nä usch vad tråkigt jag har... å så jag fryser... jätte mkt...

huj

Kommentarer
Postat av: carina

Kära Kats...jag tror din kropp skriker efter semester.
Tråkigt och fryser....låter som att kroppen går på högvarv och du inte kan slå dig till ro.
Healing sägs vara bra ;)
Kram Carina

Postat av: Helena

Hoppas du mår bättre snart. Många har ont i magen nu. Det kan vara något som går. Eller det är som Carina säger, du behöver vila.
Kram och krya på dig.

2008-05-13 @ 22:58:41
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: ejmis

God morgon!
Sol här nu men det verkar som om det ska bli regn. Jag är i alla fall ledig idag. Skönt!!
Ha en bra onsdag!

2008-05-14 @ 07:53:07
Postat av: Mia

Fy vad otäckt med magbesvär... :/ Hoppas det reder ut sig kvickt som attan!
Ja du, det blir nog "röda faran", go att köra, skön att sitta i...har lagt bud på den ;-)

2008-05-14 @ 08:31:09
Postat av: Pialotta

Nämen så tråkigt att du har det så tråkigt:-) Vad ska vi göra åt detta tro?
Du får i alla fall en hälsning från mig och hoppas det löser sig för dig:-)
Kram

2008-05-14 @ 12:01:21
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback