underbara kväll

har tränat hund, åkte till klubben. Trampade upp en ruta men först tränade jag lydnad.

Körde igenom lägre lydnaden från start till slut...  det var lite tufft för honom... så jag fick belöna och peppa lite... Det är VARMT ute nu och han är känslig.... men i det stora hela är jag nöjd med lydnaden och han låg ju platsliggning med skott... så det är ju kanon..

Sedan gjorde vi uppletande som också gick bra...

Att bara vara ute en sådan här eftermiddag och kväll är ju bara så härligt...
Började jobba tidigare idag så jag åkte hem lite tidigare... har nog varit ute sedan dess...från ca 14,15 till 20,30... Så skönt...

Tids nog blir det dåligt väder så man kan städa... fniss...
image385

Kommentarer
Postat av: soffie

guuu va mycket kul ni gör du och hunden.
Härligt att vara ute nu !

Postat av: Margaretha

Ja det gäller verkligen at ta tillvara dom fina dagarna.....
Kram
Margaretha

2008-05-11 @ 18:24:49
URL: http://catfriend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback