underbart väder

å vad härligt det är nu när solen är framme och att den värmer såååå skönt:-)) man blir så glad av den.

mera värme och sol... så ma n kan sitta ute och äta... det är lite för kalla vindar, idag i alla fall...

Morsdag firades med tårta och kaffe... hela gården tillsammans.... alla mammorna på en gång,.. bra va.

Det blev en lugn dag så skönt så skönt bara promenad med hundarna sedan vila:-))


Måndag alltså i går... var en lugn dag... så trött jag var... så trött.... på eftermiddagen la jag mig på köksgolvet med hundarna och jag somnade som en stock... sov nog i 40 minuter... vaknade och var så snurrig, fattade ingenting först... tog en rejäl stund innan jag piggnade på...
Gick en härlig promenad och tränade lite med hundarna.
Somnade som e n stock redan kl 21,45 (olikt mig) för att vakna 06,30... lugn... jag har väl varit vaken ett antal ggr under natten som vanligt men jag har kunnat somna om fort... så skönt......

Dagen idag... bara tagit det lugnt... ska gå en promenad med hundarna ... bara det:-)) å umgås med barnen :-)

Anna och jag har suttit i solen och pratat om livet och framtiden... så härligt att surra med dottern... kram anna

I morgon då?... ja då är det en ny dag och nya förutsättningar...:-))

Kommentarer
Postat av: Anna

Himmel då är man trött om man somnar på köksgolvet... du är rolig du. Ha det gott min vän.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback