Bandy hela veckan

Det pirrar i hela min kropp:-)) å hur ska det då inte kännas för sonen...

Snart ska jag hämta upp 3 killar till...Vi drar till Ljusdal... Till Elit lägret för P 15... en första uttagning till P 15 landslaget...

Förstå hur stort det är för killarna å för mig...;-)) ( jag skämtar)

Men jag lovar... jag är jätte pirrig... Jag själv har ju varit på så många träningsläger och kurser inom det mesta genom åren och jag älskar sånt.... är ju en tävlingsmänniska.... jag skulle själv vilja vara i hans kläder ...fy fan vad himla roligt....

Tyvärr får inte mammor vara med! ...

Men i stället för den gratis resan som förbundet fixar (tåg) så passar den här mamman på att  erbjuda sin tjänst på direkten... JAG SKJUTSAR pojkarna:-)) då får jag chansen att insuga lite atmosfär i allafall... jag kan stanna och titta på deras första träning... Det är ju himla kul...

På onsdag ska jag så gärna hämta dom.... då kan jag åka lite tidigare så jag kan titta på deras sista träningspass......

Det blir 3 tuffa dagar för killarna.... och det är bara å försöka tala om för dom att så länge man gör sitt bästa och ändå inte blir uttagen så finns det killar som är bättre och man har gjort vad man kunnat... man måste vara nöjd ändå....
Man måste våga misslyckats för att vinna...

om nu sonen hör mig så skulle han direkt säga...bla bla bla bla sluta nu tugga...:-))

på onsdag kväll kommer de hem..

På fredag har han träning med Hälsingelaget.
På lördag har han hemma match med sitt lag.
På söndag har han cup spel med P 16.... tack o lov en hemma cup... så vi slipper resor i allafall... lättare för mig att fixa hundarna också ...

Ja så veckan är full av bandy,... med eller utan mig.


ha det bra där ute


Kommentarer
Postat av: Sara

härligt ju. :) Min systers sambo kommer upp till Edsbyn en sväng imorgon. Stannar till onsdag vad jag vet. =) hihi. han kanske hinner med nån bandy imorgon kväll om han har tur. =)

Postat av: Anna

Men vilka killar...galet kul o härligt...mycket träning kan jag tro ligger bakom sådan framgång...nice nice

2008-11-10 @ 20:36:50
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback