borta match

strax bär det i väg till sandviken.. sonen har borta match...Vi väntas komma hem till 21 i kväll...

jag hade tänkt gå en härlig fm promenad nu innan vi åker MEN magen sade bestämt i från i morse... Den har börjat spöka de sista 2 veckorna kanske mera... jag som varit så bra så länge länge... Men det är bara å lyssna på kroppen och tyvärr går det ut över hundarna i dag... de får ingen promenad alls...

Ulf som är hundvakt nu på em och kväll är sjuk så han kan inte gå... de får sällskap å lite rastning hemma hos honom... ja ja så får det bli...

Nu måste jag dra...  bara å hoppas på en bra match och att killarna får roligt.... ja med förståss.... å mössan är på;-))

ha en bra lördag...

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie

Du som är så pigg på att lägga ut bilder - varför får vi inte se ditt fina hår?? hihihi! Hoppas det gick bra för grabben och laget, och magen kommit på andra tankar!

Postat av: Mia

Jag vill fortfarande se ditt hår! ;-))

Lycka till i Sandviken...

2008-11-23 @ 08:29:08
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback