Dagarna går fort

Igår var jag och hämtade de nya trimborden... äntligen :-)) jag har ju haft ett provisoriskt...... Så skönt att få jobba mera argonomiskt riktigt (blev det rätt stavat där tro)

Katten olga kunde då koppla av igår på kvällen, härlig stil
 glömde tyvärr vrida på bilden innan jag förde över den... å hur man gör efter har jag ingen aning om... lite svårt att se det åt det här hållet.

Dagen idag har bland annat bjudit på denna kille  en tovutredning som tog 3,5 timmar men så här fin blev han utan tovor och ett rengörande bad.  En jättefin hund som var så tålmodig...

Vädret har varit kanon idag så att gå ut i skogen med hundarna var verkligen ett sant nöje som alltid i och för sig...men extra skönt när solen är framme.

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Hihihi...en sån rolig sovställning katten har....har hon svimmat eller ????

fniss

Kram

Margaretha

Postat av: Carina

Vilken kattmatta du har hemma ;)

Vovven blev superfin...så skönt det måste vara att slippa en massa tovor.

2008-11-07 @ 08:11:14
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag bara älskar bilden på katten!!! S

2008-11-07 @ 18:53:11
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback