dagen i dag

skulle bjuda på ett bad, 2 djurprat och en privat sittning MEN de två sista kunderna ringde igår för dag byte... Så vips blev jag ledig på eftermiddagen. Har inte hunnit boka in nya kunder...

Så vad hände tror ni...... Jo jag funderar på om jag ska ta med mig hundarna och åka till Ljjusdal... Hundarna får miljö träning och jag kan träna lydnad i ny miljö...Å så kan jag titta på sonens träning och matcher på efter middagen.....

bra va?

Ja vi får se... det kan dyka upp något...

I allafall så börjar höskullen ta form....  nu är det bara dammet och lite gammalt hö som ska sopas upp, sedan ska det dammsugas däruppe.... så är det klart för träning. Men jag tjuvstartade träningen i går.... Vi gjorde platsligg, och sitt i grupp ( heter det grupp när det är 2 hundar?;-))  Men störning... jag kastade frisbee och jag slängde kampleksaken... men han både låg still och satt still.... skönt....
Jag körde vittringsapportering och Elit fjärren... kul... ska bli skönt å kunna träna lite inomhus i vinter....

Kan kanske till och med ha lydnadskurs däruppe... vi får se....

nä nu måste jag göra mig i ordning för dagens första kund


 ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Jasså du är en hästjänta oxå? Berätta gärna mera.

Jodå det finns ju en massa olika modeller på frisyrer ler

Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Håller verkligen tummarna för killarna i Ljusdal! Spännande!

2008-11-11 @ 09:03:09
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Lena Och Totti

skulle ha haft dig lite närmare här (fast iofs så är det inte långt heller, bara när man är beroende av skjuts).

Var och klippte men dv. Schnauzer i söndags. Hon blev en Pincher!! Klipperskan tog bort mustaschen!!! Jag teg och led, det var ju för sent att agera när halva nosen var klippt. Trots jag bett henne spara mustaschen och ögonbrynen så rök allt! Ledsen nu

Hoppas bandyn går bra för killarna!

Kram från Lena i Söderhamn

2008-11-11 @ 09:48:47
URL: http://ohl.se/lena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback