en snabbis

oj ,... dagen idag har varit himla rolig.... fick sovmorgon ända till 09,00... så härligt.... då tyckte krutov att nu jäklar räcker det !!!

kl 11,00 skulle vi träffas ett gäng bevakningsförare för lite gemensam träning... vi tränade sök runt byggnader...
himla roligt  här gör krutov och jag en motivations grej.. han ska bara springa ut och söka en figge och få julafton när han hittar figgen....
Sedan körde vi med 2 figgar och vi förare visste inte vart de hade gömt sig och vi skulle patrullera av området... så himla kul. Tack kamrater för en rolig förmiddag.

Eftermiddagen av tillbringats i bandyarenan, då sonen  spelat sin första seriematch för sitt lag... de mötte broberg och vann med 6-2..... sonen spelade mkt bra,... stolt mor:-) han gjorde ett mål som pricken över i et...

Nu som pricken över i et på denna dag... åker jag till ulf som väntar... vi ska laga mat tillsammans och smaka på ngt gott vin antar jag... en lugn hemma kväll...

I morgon blir det tidigt igen... bandy kl 9... sonen spelar med p16... cup.. minst 3 matcher... 

Tyvärr har jag itne hunnit läsa era blogger idag heller... fasiken.... men ha det bra och må gott

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Lycka till idag!

Och grattis till sonen till vinsten över Broberg...trots att jag bor i kommunen, men jag är ju Bollnäsbo i själ o hjärta!

Postat av: Mia

Hmmm, det var ju inte så bra, det där med Broberg.. gammal Söderhamnare

Men jag är inte sämre än jag kan gratulera till vinsten ändå! ;-))

2008-11-16 @ 09:29:11
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback