hejja byn, hejja byn :)

kvällen har jag tillbringat nere på ÖN från  kl 18,00 fram till nu 21,30... det har varit match och jag har jobbat som matchsekreterare... det är så himla kul....byn vann mot saik med 5-3...tjoho..


dagen idag har jag ägnat lite åt mina hundar... De har fått både härlig promenad, lek ute både på gården och uppe på hundklubben...
Jag har också tränat med krutov... flera sök övningar.. så han har fått jobba idag... TROR ni han är NÖJD? å tok heller...

Vet inte vad det är med honom... han är ungefär som han var när han var liten... otröttlig,... så aktiv så aktiv så jag får nå fel... han blir inte nöjd och han hittar på satyg hela jäkla tiden....  fniss fniss busplutten min...

nä nu ska jag ta en kvällmacka och en stor kopp te... sätta mig i soffan och bara sitta... hoppas jag att jag får i allafall..

huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback