kort inlägg

därför att krutov vägrar låta mig sitta här... han sliter ohc drar, försöker klättra upp i knät, han försöker lägga tassarna på tangent bordet mm mm så nu ger jag snart upp...

Vill bara meddela att om ni undrar varför jag går med mössa inne som ute så beror det på att jag skulle försöka dölja mina gråa....  så nu är de mera morotsfärgad.... .. ja ja vad säger man... silver inpackning i all ära... det här får man för att man ska snåla på pengarna ohc försöka görat själv... aldrig mera ;-)) fniss fniss

Nog är jag blond....fniss men jag är jätte blond nu med härligt orangefärgade inslag i håret... tjo ho:-))
Nu är jag blond även på utsidan;-)) !!!


ha det bra

Kommentarer
Postat av: Lena Och Totti

Morot ha rjag varit en gång när jag skulle färga håret mahogney... inte kul.... Blev frissa och kort, kort hår... synd på mitt axellånga hår...

Beställ tid i morgon! Man mår pest när man ser ut som en grönsak.

Kram

Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Meeen, håller med hon Lena här ovan! Ring o beställ!

Tack för dina rader hos mig...märker att det är otroligt många som har erfarenhet av mitt bekymmer! Läste nånstans att det är 50% av alla kvinnor som har cellförändringar!

Hoppas din helg blir bra!

Kramen!

2008-11-22 @ 05:59:15
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag vill se!!! ;-))

2008-11-22 @ 10:16:31
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback