lite från förra veckan

Här kommer några godingar från förra veckan som jag har glömt bort att visa.

 en underbar utställnings katt... jag fick förfrågan om jag klipper och badar katter.... mjae.... hm de är lite speciella och man kan inte göra hur som helst med dom... låter som man gör det med hundar... men de är lättare att ha att göra med. Jag åtog mig katten och hon var otroligt snäll... tack för förtroendet:-)

Här kommer en goding som varit hos mig 3 ggr, hon ska klippas och badas så här glad blir man när man snart är klar;-) å så fin i rosetter . Hon har blivit jätteduktig och sköter sig mycket bra trots sin unga ålder.


Så här tar jag emot mina kunder... ute bilderna på den gamla sparken blev för mörk så jag har bara bilder i från "stallslidret "
 ... inne bilder har ni sett tidigare... men det är tända ljus, svag musik... tror att även djuren mår bra av lugnet:)

Kommentarer
Postat av: Mia

DU är guld....hos mig! L

Postat av: ejmis

Vilket härligt jobb du har =)

2008-11-25 @ 20:29:04
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback