trött och tusen tankar

ja nu börjar denna dag ta slut.... sovit 1,5 timma i natt innan larmet gick... efter larmet... inte många minuter

Alltid lika spänt när man klär på sig uniformen, man packar... alltid går tankarna... är man tillräckligt tränad? vilken form är hunden i? vilken av hundarna ska jag välja? vem är mest på hugget? vem är mest uthållig idag? väljer jag rätt? Vad händer om vi skulle finna den försvunne? Hur reagerar hunden? Tänk om det värsta tänkbara skulle hända?... osv

Man har tusen tankar i skallen....   denna gång var inte som alla andra... denna gång slutade det på värsta tänkbara sätt....

En mycket märklig känsla infann sig i kroppen, kände inte igen den... går inte att förklara... hemskt att möta familjen.

Finns inga ord....  mina tankar är hos familjen

Jag är glad att vi kunde ställa upp ... hann inte börja söka..... vi hade släppt  allt för att kunna ställa upp..... vi var alla laddade och skärpta... Det märktes även på hundarna... de blir så laddad... de kände av att det var på riktigt ....

tankarna snor... go natt

Kommentarer
Postat av: Mia

Läste om det...men ni har gjort vad ni kunnat!

Postat av: Gunilla

Jag hoppas du har sovit något inatt och inte legat o grubblat över gårdagen.

Ni måste vara otroliga som personer som fixar en sån sitution , jag beundrar er.

Jag har mina sommarföräldrar i norrbo hudiksvall

så man brinner ju extra för platser man känner till.

2008-11-13 @ 07:40:20
URL: http://www.hoppolek.blogspot.com
Postat av: Lena Och Totti

Hörde om det på radion, tyvärr var det för sent mannen hittades. Kanske hade allt varit för sent i detta fall.

Hoppas du kan må skapligt idag trots allt.

kram

2008-11-13 @ 09:35:24
URL: http://ohl.se/lena
Postat av: Plogflickan

Ja läste också om det hela, tror säkert du hade mkt tankar, och att vovvsen känner när det är på riktigt!

2008-11-13 @ 11:22:44
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Carina

Otäckt att inte veta vad som väntar....när det är skarpt läge, men att ni är rustad för det känns skönt att veta när sådant händer i samhället.

Jag såg i tidningen att ni hade samlingsplats hos min moster och morbror.

Sänder tankar till hans anhöriga.

2008-11-13 @ 22:11:44
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie

Usch ja, hörde på radion igår, först försvunnen, vem, och sen att han var funnen. Sonen sa att hans fröken varit med och letat med hunden, då förstod jag lite mer, hade bara hört fragment på radion och kollegers skvaller, ju. Jobbgrannens radio, själv lyssnar jag på RixFM genom datorn, och där är det andra nyheter. Tur ni finns, med era duktiga hundar!

2008-11-13 @ 22:28:12
URL: http://amabiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback