vinst :-)

vi kom ner till sandviken runt 14,00. Gick i gemensam grupp till ett ställe där vi käkade taccos buffe... mkt gott...
det blåste ganska så mycket där nere på jernvallen så vi valde att spela i motvind första halvlek,... vi tänkte att det är nog bättre att få vind i ryggen när vi är lite trötta.,...  å vi hade turen att få välja så,.. så blev det...

killarna vann med 6-2 .. många fina prestationer i laget...xkul var det att en kille gjorde 2 mål som inte brukar göra mål... så det var nog härligt för honom med...ÄVEN om vi alltid säger att det spelar ingen roll vem som gör mål för vi tävlar som ett lag...
Men en härlig stämning i bussen hem gjorde att den kändes kortare än vanligt....


fniss svar på eran önskan att jag ska lägga ut ett foto.... Jag har faktiskt provat att fota håret men blixten slår så det gula/oranga försvinner jag ser bara mkt blond ut...  Jag har nu använd silver inpackning 6 ggr sedan i fredags så det är inte alls mkt gul/orange kvar.... men BLOND är jag:-)) eller som morfarsa... ljushuvud..

hoppas ni alla får en skön söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback