kväller

så trött jag är... måste ta mig till sängen... men ville bara säga hej och godnatt till er:-)

Dagen har varit så härlig med solen som varit framme hela dagen, riktigt skönt... fotade ngr hundar men jag orkar inte lägga in dom bilderna nu...som vanligt är de mindre bra...

Kvällen har tillbringats i alfta utanför ishallen... sonen har tränat bandy i ishallen och under tiden har jag tränat hundarna och gått en promenad...  och den stund som var kvar tittade jag på träning...

Väl hemkommen så blev det mat igen för sonen... å jag själv drack rött te med riskakor och tjocka ostskivor på... gott gott... tittade på de okända och osaliga andar... några av mina favorit program...

kvällen avslutades med oskyldigt dömd... en riktig tv kväll med andra ord.... inte allt för ofta jag sitter bänkad så...


 nä hörrni... god natt med er... J ag börjar kl 07,00 i morgon med en trimning:-))

Kommentarer
Postat av: Mia

En liten tröst att höra att det är fler än jag som är trött! L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback