Det finns något som är mer utrotningshotad än BERGUVEN...

Helgen börjades ¨med att jag "herjade" på mina kompisar... kommer ni någon gång? är ni på G? osv... jag satt här och väntade ohc väntade... Hade jäktat som fan,... med att hinna allt och det gjorde jag ju inte heller....
Mina kamrater undrade varför jag var så på G...  var nämligen en timma före i tid..??!! blir man matt eller.... å andra sidan har ju hela vecka n varit som den varit...fniss

När äntligen klockan blev det den skulle så
 började vi så här... fyllde ett glas och gick och kidnappade den som det berörde .... ...som klev precis ut genom duschen...

Kramkalas, godmat  och många skratt blev det.... En Lisa för själen tyckte vi allihopa.


Vi kom fram till i allfall att det finns en sak som är mer utrotningshotad än BERGUVEN ... vet ni vad det är?

Jo det är en TANT med hatt och väska!... 

Tack jänter, flickor, tjejer eller vad ska vi kalla oss för;-)) för en otroligt underbar kväll med skratt i många timmar...NI vet, så där som bara tjejer kan:-)))

Kommentarer
Postat av: Anna

Så härligt det är med tjejfest du..planka oxå...mums..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback