snurrigt värre

Nu blir jag snart knäckt...fniss... jag glömmer och glömmer.... kom på nu att jag glömt ett viktigt samtal jag skulle gjort i måndags... NU är det försent ,...
jag kom på att jag glömt att ändra jobb schemat för bandylaget (p15)... å det är till på lördag...  ngr detaljer som måste ändras...
Kom på att  jag glömde åka till klubben och träna platsliggning i kväll !!! ???

Var ut i dag och spårade med krutov.... å tänkte att jag skulle åka till klubben senare och träna just platsliggning och kanske hitta någon som kan kommendera en....

Sonen och jag käkade kvällmat och vips satt vi och spelade kort och när jag väl kom på ....  OJ ... tänkte ju träna..... vad klockan går fort.... missade träningen... hur kan man missa en träning?
skit i träningen då... sonen och jag har ju ganska så kul.. .tyvärr har han preparerat kortleken... för han vinner hela tiden.

Kom på att jag glömt å kolla att allt är OK till i morgon... kan tyvärr inte tala om vad för det är en hemlis för just en person...  så det måste ja ta tag i nu och kolla...

Vad händer med min skalle? fniss fniss

Undrar om jag glömt något mera?

I morgon börjar jag kl 07,00 igen.. .. har lite mera bilder ...men orkar inte lägga in dom ännu... vill bara slänga mig i soffan nu och grubbla på vad eller om jag glömt något mera...

go natt:-))

Kommentarer
Postat av: Mia Ö

hörru....bli inte utarbetad innan du knappt har börjat ......vänta i 20 år eller så ler



håller på och läser en bra bok för oss med teflonbelagda hjärnor - du kan få låna den när jag är klar.om vi kommer ihåg det vill säga ha ha !



hundarna ser jättefina ut ! du är en naturbegåvning ...

kram Mia

Postat av: Kajsa

Det var ju det jag sa.. du måste skaffa dej en större almanacka ;)

2008-10-17 @ 07:15:30
URL: http://ashima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback