drar ihop sig

så har det äntligen börjat dra ihop sig... Idag fick jag panik åka till uppsala för att hämta lite grejer till mitt trim... 

Hanteverkarna är här:-)) jo ni hörde rätt... de är här... så nu har jag lyse i halva "stallet" och i toaletten... :-)
Rörmokaren drar rör för brinnande livet så han tror han ska bli klar med allt vatten och avlopp till fredag. Värmen får jag ta senare sa han och det är ok... än är det inte kallt....

De hundar jag hade bokat har jag fått boka om... tråkig start men de är förstående... alla säger.. .ja dessa hantverkare...fniss...

Ibland blir man så galen och  på dom och man bestämmer att man ska "ta i med hårdhandskarna" och ställa krav.... MEN när man pratar med dom så är de ju så jäkla trevlig och ja så jäkla trevlig... då tycker jag synd om dom för de har så mycket och inte kan sätta gränser mm  fniss... ja de är i allafall förlåten för tillfället fniss fniss

Ni ska få lite bilder så fort det är klart... vill gärna vänta tills det mesta är klart...roligare då:-))

jag har i allafall fullt upp hela dagarna trots att jag itne riktigt börjat ännu... 

Kommentarer
Postat av: Soffie

hoppas din kväll blir bra och att det blir jättefint när det är klart!!!

Postat av: Carina

Så du ska alltså öppna eget trim,

men jäklar va skoj!

Håller tummarna för dig att det

går bra, många kunder alltså :-)

2008-09-04 @ 18:48:49
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback