fredag

 fredag mogon 06,45 bjöd på en skön morgon ute med hundarna...endast morgon rastninge, inte ngt värre...men den var skön.  hittade blommor i vedhögen och Olga kom smygande ..hösten ÄR vacker... det har vi nog alla upptäckt för länge sedan  ...å altanen ja...  såg ut som det varit röj röj ...men inte då... så ser det ut varje gång det blåser lite... jätte kul:-( får hämta möblerna lit ehär och där...Grr

Fredags kvällen tillbringades här....

 

sonen hade träning kl 20,30... han vill alltid vara i tid... 45 min före... så från kl 19,45 till 22,30 ungefär var jag i hallen  och tittade på P15 träning....eller utanför och gick och passade på att träna lite med hundarna... en härlig fredags kväll..... eller.... man hade ju kunnat sitta framför tv  i soffan och myst med ett glas vin... men äsch... jag valde ÖN ...

Dagen bjöd på en Sally... alla älskar Sally...finns det väl en film som heter.... är nog nästan berädd att hålla med... men de korten blev ju heller inte så bra... fasiken....men denna gång väljer jag att lägga in dom på hemsidan.

kats & dogs

Dagen idag...bjuder på tävlingslydnads kurs hela dagen... jag har kurs här hemma... få se om jag kmmer ihåg att fota lite..

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Hej bruden!

Vi har flyttat och haft ont om tid, med renoveringar mm. Så jag gjorde en blogg paus, bättre att hålla på med djuren när tid finns..ler

Postat av: Helena

Hej!

Blåser det så hos dig. Här är en underbar dag idag. Käns som sommar faktiskt. För varmt med en tröja ute på promenaden med Moses idag.

Hoppas du har det lika gott. Kram.

2008-09-27 @ 12:31:28
URL: http://solgudinna.blogg.se/
Postat av: Mia

Stormar det??? Det var som attan...jodå, det blåser här också, det ser man om inte annat så på löven som yr omkring!

2008-09-27 @ 19:35:43
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: A-M

Hoppas det gått bra för er på tävlingslydnaskursen! Det började ju faktiskt blåsa rätt rejält fram på dagen, så löven yra väldliga omkring! Tack för besöket! Och jo, det var just på Kats & Dogs jag var när jag skrev i Gästboken! Det är ju där du har dina spännande djurtolkningar! Farcsinerande (hur stavas det??)!!

A-M o Teo

2008-09-27 @ 20:49:39
URL: http://amabiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback