oj oj så himla kul

Tusen  TACK  ALLA för all peppning och lycka till önskningar...både från min familj, nära vänner, vänner och alla mina bloggvänner:-))

Dagarna har varit och är fortfarande omtumlande !!! Vi backar lite bara... i förrgår...började den dagen med en så söt pudelflicka och en härlig skönt border terrier...båda så otroligt snälla att hålla på med.. underbara djur...  kommer bilder så fort jag får tid:-))... efter promenad med mina djur och kvällen kom ,så  kom kära grannen med mannen över... med en så vacker present (kommer bild) och vi halade fram skumpa och lite chips mm (kommer bilder:-))
Vi hade en lite invigning bara vi fyra... så mysigt så...

Dagen D började med healing å djurprat för att sedan tillbrina en stund i skogen och vi promenerade och spårade med både kocco och krutov. Så skönt....

Men det roligaste av allt... så fort Woxnadalsnytt kom ut började telefon att ringa... sedan ringde den hela dagen,... även i spårskogen alltså....

Många många blev det... oj så himla kul...

Kvällen avslutades med en invigning för min och ulfs familj... med bandklippning mm :-) förhoppningsvis kommer det bilder så ni kan följa "invigningscermonin"... alla stora händelser ska väl media övervakas va?!  fniss fniss;-))

Dagen idag... har varit ut med hundarna på en liten promenad... sitter med kaffe och väntar på kund nu kl 8.. det är 2 klippningar och ett djurprat idag.

Så fort jag får en lucka ska jag genast slänga mig ut ohc läsa era bloggar och svara på lite frågor...kul kul...ska inte glömma det.
Men hinner inte nu....

hej så länge och än en gång TUSEN TACK alla underbara människor, tack för allt stöd inför Kats & Dogs !!!

sstor KRAM på er.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

oh, vad jag har ärvt min mammas gener. jag började gråta när jag läste att en massa folk hade ringt med en gång! så himla rooligt! gud, vad jag är glad för din skull, kats!

Postat av: Anna

Hej

Jag har försökt gå in på din nya hemsida, men kan inte??? =(

Är de bara jag?? förmodligen hi hi

såg den nya adressen i woxnadalsnytt, men varken jag eller googel hittar?

Kjam Anna

2008-09-11 @ 22:29:31
URL: http://roosarnashemsida.net
Postat av: Mia

Men åååå så roligt! Önskar dig all lycka!! L

2008-09-12 @ 07:09:39
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback