tisdag hela dagen

perverst... ja kanske... men det får ni ta... i morse på morgon promenaden så satte sig krutov och dassa... "det " ställde sig...... inte första ggn han får till "det" ... på det sättet...

Ja ja
Dagen har varit kanon igen...  mkt härligt väder... trimning på schemat idag... å hundträning...

Så jag har bara njutit HELA dagen lång:-))

Sonen och jag har ätit och medans maten lägger till sig så bloggar jag... ska snart handla och gå en skön promenad med hundarna ... ska nog köpa ngt gott till i kväll... sonen fick MVG i religion... det måste vi fira .. :-))

Jag nästan skäms å säga... men jag längtar till i morgon.. då jag får jobba igen... Vet nog inte om jag någonsin har känt så här kul att "gå till jobbet" tidigare... Visst...det kommer säkert en vardag för mig med....MEN jag ska passa på att njuta så länge jag kan.

Lägger ut före efter bilder på hemsidan www.katsdogs.se

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag blir full i skratt när jag ser Krutovs "konstverk" =)

Vår mastiff brukar få till bajshöjar som ser ut som manliga könsorgan!!!

Postat av: Carina

Haha lutande korven i Alfta alltså :-)

2008-09-30 @ 21:04:17
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback