torsdag... snart helg

dagen i dag har bjudit på MÖTEN... har ju personalansvar på mitt förra jobb... på konsult basis eller hur ma nnu utrycker sig... så idag har det varit arbete utan hund:-)) bara 2 benta... Kan vara lite kul att jobba med människor också...
Finns mkt likheter tycker jag.

Kvällen har jag tränat hund och en härlig promenad också.

Känner mig rätt trött faktiskt... gäsp...

I morgon ska jag jobba som matchsekreterare nere på ÖN... bandy i många dagar... på eftermiddagen är det healing åt 2 kunder.

Sedan gäller det att ladda inför helgen som innebär utställning i dagarna 2 och lydnadstävling i dagarna 2.. .Vi får se om kruttebus ka n hålla skärpan .... han är i en busperiod  och har lite svårt att koncentrera sig... VI får se.... Tyvärr innebär detta roliga !!! att jag måste kliva upp runt 04,30 både lördag ohc söndag för att hinna till tävlingsplatsen i tid... Det är INTE kul... Nog för att jag är en morgonmänniska men så jäkla tidigt är inte kul...

Ha det bra och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback