Dator med eget liv...

jo jag tackar ja... suck... teknikens under gör mig galen... har inte kunnat gå in på vissa sidor på internet... vissasidor som jag alltid besöker... har inte kunnat logga in på min blogg  mm mm suck suck Grrr

Ja ja
Jag har haft så fullt upp, så att sitta vid datorn har bara varit stressande så det är kanske därför den strulat.....hm

Vädret har ju varit helt fantastiskt eller hur... man har börjat tina upp nu ända in till märgen :o)  jag har nog inte mkt "kjäla" kvar.

Dagarna bjuder på en hel del hund och åter hund...fniss både som klipp och trim, tävlingslydnad/problemlösning, djurkommunikation... men nu väntar en häst jag ska prata med... efter det hund och åter hund :o))
Har lite bilder men de får komma senare...

Har börjat med nytt foder, vet inte om jag inbillar mig med jag tycker att han är lugnare inne... speciellt om morgonen... Jag har lite provpåsar i stallet, ett foder helt utan E nr tillsatser och helt fri från GMO...  jag åter kommer med hemsidan till detta foder....

Det är både jobb och tävling i helgen så det blir så kul så kul... nästa vecka är en kanonvecka... så mkt jobb och sedan väntar utbildning igen... denna gång inom tävlingslydnad.... i 3 hela dagar.

Det gäller att man hela tiden håller sig uppdaterad och utbildar sig själv ... om man ska kunna utbilda andra :o))

nä nu måste jag rusa...som vanligt... så blir det stressigt i slutet...

Har ni haft strul med internet?

Kommentarer
Postat av: Mia

Mozilla har krånglat för mig, och det har tagit evigheter att ladda upp bilder...

Postat av: Anna dansar in

Näpp inget strul här inte..mmm du är en fena med dina hundar du..ditt härliga liv det brukar jag tänka på då o då..

2009-04-15 @ 21:59:47
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback