snattare...i stallet/trimmet

hm jag har en värsta snattare !!! Det var faktiskt Kocco som snabbt som fan hoppade och tog ett gosedjur som är till försäljning i trimmet... det slet hon åt sig fort som fan och var så nöjd i 2 sekunder sedan blev det jakt... Krutov ville absolut ha det...
Vem vann? jo så klart kruttebus

nåja...hm den kostade bara 25 kr... men att snatta så där...  hm.... med roligt hade dom... ett pipande gosedjur.... kan ju tänka er hur det lät i trimmet den dagen... pip pip pip pip...

LIte vovvar och deras påskägg :o))
En långhårig charmör ville bli badad och frisserad... så underbart go i pälsen blev han...
 å efter  med påskägg

Rufus ny opererad , ville jämna till där veterinären rakade bort allt päls... så  klippning och bad fick han men tyvärr fick jag ingen bra efterbild...suck men väl med ett ägg
  lill smulan ville bara få nosen rakad och tassarna... å så glad över ägget:o)


Astrid ville bli tovutredd och rakad   här nybadad, rakad och utan tovor   (matte ville själv frissera huvudet så det har jag inte gjort på bilden)

Tovutredning, klippning och ett rengörande bad lagom till påsk ... pälsen blev som sammet....

  
Sist med inte minst... Timothy.. ville bara få ett rengörande bad och han blev så lycklig över ägget....

  



GLAD PÅSK nu tar trimmet ngr dagar ledigt.
Vad som varit i äggen?...Nu kan jag avslöja... ett gosedjur, tuggben och ett grovt mellanmålhundkex

Kommentarer
Postat av: Carina t

Heja Kruttebus =)))

Glad påsk :D :D :D :D



Kramisar!

Postat av: Anne-Marie

Oj va' jag hajjade till när jag såg bilderna på Astrid! Trodde en halv sekund att någon smugglat dit Teo utan min vetskap! Gisses vad lika de är!



//a

2009-04-12 @ 20:39:58
URL: http://amabiles.blogg.se/
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

Hoppas du haft en härlig påskdag :)

allt väl?

2009-04-12 @ 20:45:01
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll! ;D

2009-04-12 @ 20:50:39
URL: http://metrobloggen.se/helenasl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback