tisdag em

suck... är nu klar i trimmet... båda mina hundar har fått varit inne idag. De kan inte vara i hundgården och jag vill inte ha 2 understimulerade hundar inne i trimmet när jag håller på...

När jag kom ut på lunch.. så hade kruttebus hittat min BH som han hade roast sig med...suck... förstår ni... det har gått 1 dag...fniss... fniss..

Nu är han som ett klister vid mig,.. gnäller... Lagar mat ohc springer hit och bloggar lite...

Snart åker jag till Malin i Bollnäs så han ska få simma lite.... sedan får jag åka dit flera ggr i veckan ... så kanske han blir lite lite lugnare i allafall..

Kommer lite före efter bilder kanske i kväll... hinner inte nu..

Vill bara säga...Maria... tänker på dig... nu känner jag många maria...MEN hoppas Maria känner vilken jag menar... kramar om dig hela tiden

Kommentarer
Postat av: Carina

Men tänk att alla "män" ska tycka om bh:ar så mycket då, oavsett ras :-)

Postat av: Anna

ha ha..Bh-galen..ja men det är väl alla män..

2009-04-28 @ 20:00:43
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Helena

Ha, ha min gillar mer det som är i dem, och då menar jag inte Moses :0)

Ha en go kväll.

2009-04-28 @ 21:07:27
URL: http://solgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback