tisdag morgon

Första morgonen med krutov i band...
Började halv 6 då behövde han ut. Det förstår jag eftersom han var groggy hela kvällen i går, vinglade fram. På mina trötta ben så bar jag ut honom och det är 6 trappsteg inte 7 som jag skrev igår... han blir allt lite förnärmad... hans motto är ju KAN SJÄLV och så har han alltid sagt.

Men blev nog lite besviken när jag gick och la mig igen... när min klocka ringde då ville han verkligen upp...  Nu kissrunda... bar ut,... gå lite på gräsmatten .... bar in...

Lite märkligt tycker han allt att det är då jag har gindar som stänger av så han får begränsad yta...

Nu ligger han vid mina fötter och små gnäller lite.... suck... å detta är endast första morgonen...fniss

Men jag har tränat... oj oj tänker ni kanske nu... jag har tränat ekorre sittning och godis på näsan....

Vi har lite koncentrationsövningar som jag  kan köra med honom ... så det blir allt lite träning... men vi blir inte svettig av den ...fniss ha ha...bara för skallen...

Nä nu kallar jobbet... har hunnit läsa lite bloggar men har inte hunnit med alla... förhoppningsvis senare i kväll...

ha en bra tisdag


Kommentarer
Postat av: Mia

Tålamod...men det verkar du ju ha....gud vad jobbigt för stackaren, då...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback