Bänkidrottar i kväll

2 dagar på släng med 12 timmars pass... fuskat med maten tyvärr.... fick i mig maten nu... kl 18,45... frukost 06,00... många timmar emellan... Men kaffe har det blivit i allafall :o)

Måndagen var ju dryg som bara den också då jag var till en kiropraktiker med krutov i västerås...  den dagen var så mkt värre än de här två tillsammans...suck.. LÅNG DAG... var bara förnamnet... utan mat igen...fasiken... inte bra för magen min.

Så nu är tanten lite sliten... kan jag meddela...... åter kommer med före efter bilder mm

Borde lägga mig i soffan och njuta av stillheten MEN hundarna måste få en liten promenad... inte lång då krutov haltar igen... åter kommer med mera info om det när jag orkar... väntar på mera info också från kriopraktikern...

Vet att sonen tränar nu... så jag åker nog ner och bänkidrottar en stund... det blir man också pigg och glad av...

Kommentarer
Postat av: Anna

du måste äta kvinna!!!

Postat av: Marianne

...instämmer Anna!

2009-08-27 @ 11:25:35
Postat av: Maria

Jag instämmer jag med!! Arma mage, klara sig utan mat så länge.....

2009-08-27 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback