ett samtal

Från veterinären fick jag för en liten stund sedan. Krutov har ingen fästingsjukdom i allafall... så skönt det då...

Men de andra proverna har itne kommit ännu. Så det kan då vara reumatiskt eller ngt med immunförsvaret....  och troligtvis ngt av det. Han sa att reagerar dom så bra på kortisonet som krutov har gjort så är det oftast det ...

jahapp....  vet inte vad jag ska känna.... jag måste få mera kött på benen...

.... reumatiskt blir bara värre och värre med åren... kommer i skov...  vissa går på medicin länge.....

medans vissa individer kan leva riktigt bra, utan medicinering.....

Kan han bli så arbetsför att vi kan träna och tävla fullt ut? måste han gå på medicin resten av hans liv? Får man dispans? Vill försvarsmakten ha honom när han ev har den sjukdommen?
många frågor....

Väntar också på klartecken i från mia som behandlat honom.... om hon kan ge honom behandling trots att han äter medicin...

låååång väntan.... jag vill vet nu... nu .. nu :o)

Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Hmmmm inte kul det där du..men jag hoppas och håller alla tummar för att det reder ut sig..

Postat av: Anna

otåliga mamma :) men jag förstår dig när det handlar om det här..

2009-08-03 @ 22:51:16
URL: http://chana.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Håller alla tummarna jag har för att det ska ordna sig!

Kram på er!

2009-08-04 @ 09:27:15
URL: http://www.foggens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback