Fåren hemma igen

Dåligt med tid,...

ja tiden räcker inte till,... till allt man vill göra så att sitta vid datorn och läsa bloggar bland annat,...tyvärr kommer det i sista hand just nu....

Dagarna går fort som fasiken, de formligen rusar fram.

Tyvärr blir det ingen reda med krutov... kändes mkt hoppfullt i måndags efter kiropraktiker besöket men röntgen visar inget... vet inte vad jag ska tro.
Har nu pratat med försäkringsbolaget och de vill att jag ska åka till strömsholm med honom och se om de hittar ngt. Och OM de tycker att det behövs så blir det magnet röntgen.
Jag hoppas de hittar något men jag tror inte det... det är ngt mysko över det här.
Jag får inte fram vad det är... vi får se. Så länge det finns hopp :o))))  och vi lever på hoppet...

Sonen har träningar nu mest hela tiden tycker jag. Både barmarksträning och isträning...
I går hade han sin första träningsmatch och de spelade mot Falun.
De vann stort med 11-2. Daniel fick äntligen spela där han helst vill spela och det är på deffensiv mitt.
Han gjode ett mål, ett snyggt skott från fel håll dessutom.... de ni :o)
Vi var på ön från 14 till 18,45 tror jag hon var.

På förmiddagen åkte morfar och jag upp till vallen för att hämta hem fåren 

De gick ganska så snällt in i transporten... Och nu är de hemma på gården igen... det gillar vi nog allihopa. Hundarna mina också....

Lördagen tillbringades på hundklubben med ett härligt gäng hundförare som ville få bra tips till fortsatt träning...förhoppningsvis fick de det. Det var super härliga hundar och jag hade tagit med kameran för att fota lite hundar och förare...men vart låg kameran tror ni....jo kvar i väskan HELA dagen...suck


Kommentarer
Postat av: ejmis

Ibland måste bloggandet få stå åt sidan för annat...jag skriver oftast något varje dag men läsningen av bloggar kan jag lägga på hög.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback