Jag = bilmekaniker

Sonen är på sitt livs första träningsläger i bandy... när man här på träningsläger så här så tillhör man liksom de stora pojkarna... A laget är också på träningsläger.... liksom P16-17... men våra pojkar sover hemma.. så det är inte super avancerat MEN träning från morgon till kväll...
Det är i allafall kul att titta på... För efter morgonens vistelse i spårskogen svirade man om så man kunde tillbringa ngn timme med att titta på bandy....

Nyss hemkommen från en skön skogspromenad med hundarna.... NU ska jag bara ta det lugnt tror jag... är trött nu.

Jo... som jag skrev i mitt tidigare inlägg så skulle jag försöka byta luftfilter på bilen. Jag hade absolut ingen aning om vart och hur mm

Men jag öppnade huven och letade med blicken... ngt som kunde ha en form av som liknade ett filter...hm leta leta

kan det vara här ?
... skruva skruva och titta :o)  det var rätt !! så jag bytte och här är den gamla skitiga ... å denna skulle i tanken fick jag order om..
Varför ... hm det vet jag inte men för mig spelar det ingen roll ... huvudsaken det är bra.
Å titta... bara lite skitig blev jag... nästan fingöra  å ingen nagel gick sönder heller ;o)) fniss

nä nu har jag härjat för mkt känner jag... magen vill vila.... jäkla skitmage...suck

huj så länge

Kommentarer
Postat av: Carina

Japp...då lämnar jag både bil och hund nästa gång jag kommer ;))

Kvinnor kan själv...det bevisar du, like it :)

Raggsockan börjar likna skäggigadamen igen, det fixar jag själv men klorna är nog ditt jobb snart nog.

Postat av: Carina

Oh my good, jag och bilar är som is och hetta,

omöjligt :-)

2009-08-23 @ 10:56:18
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: soffie

guuu va du kan:O)

Jag kan tanka å kolla olja mer blir det inte för mej när det gäller bilar,

Kul med bandy läger,

kram

2009-08-23 @ 19:49:53
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Helena

Gu..vad du är duktig. Jag hade ropat på maken direkt.

Ha det gott.

2009-08-23 @ 19:50:14
URL: http://solgudinna.blogg.se/
Postat av: Iréne

Den där flaskan har vi bara för å kunna lura på folk.. ;) hehe närå, den rengör diesel systemet så den förhoppningsvis går bättre och inte drar lika mycke soppa.

2009-08-23 @ 23:16:30
URL: http://www.freewebs.com/heijadobermann/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback