missuppfattning= ledig eftermiddag

ja så kan det gå... jag gick här och väntade... å väntade... till slut ringde jag upp kunden....  oj oj så det kan gå... de hade bokat nästa tisdag... men se då kan inte jag då jag är och jobbar i uppsala och att jag ska på lydnadsläger med en hund som inte kan träna... bra var:o)

Vi bokade om så båda kunden och jag blev nöjd och vi dubbelkollade datumet :o)

I allafall så har jag haft lite att göra i allafall..
 Lucas ville bli fin om tassarna ... å de blev han

Chili ville kunna "röja" i skogen utan att få med hela skogen hem ! De ska "gött å leva "... även för hundar ;o)
  vilken prinsessa va ?!


Eftermiddagen gick vi till skogs, hundarna och jag. Vi gick ospårat, oplogat eller off road... = man går rakt ut i skogen utan bekväm stig att gå på.... Hundarna får jobba lite mera och det är allt bra roligare även för mig.
Då krutov inte får gå allt för mkt så en liten tur ospårat  "tar" ju lite mera på honom än om jag bara ska gå efter en stig...

Härligt härligt...

Nu väntar MAT... jag har gjort kyklinggryta med grönsaker i och vitlöksås :o) luktar gott i allafall.

Sedan blir det tävlingslydnad på schemat. 2 st kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback