hundar hundar

Semestern börjar ta slut för folket... det märks  i trimmet, lite mera att göra för varje vecka som går.

veckan har varit en del klipp/trim och en hel del djurprat...  och lydnadsträning.

Chippen ville få bort hans tjocka päls, å bli sommar fin


å efter  

Härliga Morris, jag blev "överfallen" av honom när han kom... med pussar och svansviftningar...



 en labbetik som jag för tillfället glömt namnet på.... ville få ett rengörande bad och kloklippning. Tyvärr syntes inte förvandlingen på bild men det blev en stor skillnad för blotta ögat.... så ren och otroligt fin päls...

 go Babsan ville bli trimmad hos mig för första ggn.
Vi såg på efterkortet att jag skulle ta mera på benen... ibland när man håller på så blir man lite "blind". Då kan man ta en paus. Ut och kissa med hunden eller ta en efterbild. Lite lättare att se om man missat ngt.
Hon ser lite naken ut på huvudet men så blir hon alltid berättade matte... Matte lovade att komma in med henne så jag får knäppa en bra efterbild när det växt ut lite av rätt päls:o)

 Trixi nästan ingen päls kvar, har fällt så mkt. Men ville ha ett rengörande bad och lite puts.
 å efter  

Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Näääe..jag blir helt kär i dom översta hundarna..



-Vad tar du för valpen där i fönstret? :D

Postat av: maria

hej....

så söt trixi va på korten,nu är hon ren igen.

tack för att vi fick va prov hund hos dig...

2009-08-09 @ 20:57:39
URL: http://mallenutt.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback