yeeesss :o)

Nu har jag totalt avslappnade och nöjda hundar,... de följer inte ens med mig om jag går från ett rum till ett annat... inte ens krutov.

Så mkt motion och arbete var det läääänge sedan de fick...ändå har jag självklart !!!! tagit det mycket lungt eftersom krutov precis har fått börja röra på sig....

Var ut på kvällssidan och la spår igen... det är korta korta spår ca 3-400 meter... alltså nästan bebis spår...  Krutov har nu tagit alla förmålen både i gårdagens spår och dagens spår.... yes !!!
Jag började ju ändra träningssättet med honom ang markering av föremålen förra sommaren och NU verkar det ge resultat och det börjar kännas som om det kanske kanske är rätt metod. Härligt.

NU kan jag sätta mig i soffan och känna mig helt tillfreds.... jag älskar när hundarna är så här nöjda.... härligt.

bara duschen och sängen kvar

go kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback