julhundar

Nu äntligen har jag internet. Man blir allt lite  "jollig " när man inte har det... abstinens tror jag.. he he
Lite bilder på hundar sista dagarna före jul.


  å efter

 å efter

 å efter

 endast en efterbild.. en katt på besök med "halsduken" på ... ser lite rolig ut ;o)) hon tycker den är så skön så hon ligger alldeles stilla när man har den på. Tar vi av den så blir hon lite orolig.. men inte mkt för hon är mycket duktig katt.
 här endast en före bild..hm hur kan man glömma fota efter bild ? suck på mig själv
 å efter  charmiga Lisa... så söt... söt som socker :o))

 Ebbe,..fniss här gäspar han precis ... å efter

 å efter  en pudel utan pudeltassar och pudelnos..

 å efter

 å efter


å efter katastrofdåligt tagna bilder, suck
Qaspers mamma Lea ville bli julfin
 å efter  

 å efter

Mer presenter fick jag av kunder de sista dagarna före jul...tusen tack alla ni.. sedan måste jag tacka sonen som var "tvungen" att hjälpa mig en dag.. det var så mkt så han fick hjälpa till med sopen, plocka, torka handdukar, vika ihop, hålla i hundar mm mm
Tack snälla son... han missade till och med en träning på grund av mig... det var bra gjort av honom det.


Tror jag har fått med alla... ska kolla lite i arkivet igen...

OJ OJ aå himla kallt vi har det... över 20 minus grader plus BLÅST... hujedamig... det blir inga långa promenader de inte...  men blir det gör det... det är väl mest mitt ansikte som lider mest.

Härliga dagar i julhelgen har jag haft i allafall. Anna oc h sonen i ngr dagar... underbart. Mkt surr och prat för anna och mig i allafall... sonen åkte ju till sin far juldagskvällen... tror jag det var...

Bjuder på lite bilder från julaftonmorgonens promenad ... nej fan det gör jag inte... de är kvar i kameran... kom jag på...

Nä nu krampar kroppen... suttit för länge här... kanske gör en sammanfattning från julen lite mer ..få se...


Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Wow vilken påls missen hadde :-)

Postat av: Mia

Önskar dig ett gott slut på det gamla året och ett fantastiskt nytt!! L

2009-12-30 @ 11:28:39
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback