Förkyld

Julmarknaden igår på Norra skolan gick jättebra och det var en mängd härliga människor i rulians den dagen... jättekul.
Tyvärr kom jag på att julmarknaden krockade med en tävling jag hade lust att åka och titta på... Min tränare Niina Svartberg var i Nedansiljan och tävlade... Hade sån stor lust att åka dit med lillebror för lite miljöträning och inspiration... Men som sagt... jobbet kallade...
 
För Niina och hennes hund Skoj... gick det super... se här filmen från den tävlingen....  Klicka på "här"
http://www.svartbergs.se/aktuellt.html

Kände i allafall att jag blev "klen" under kvällen som gick och det blev bara värre... Natten bjöd på många vakna timmar... dels för förkylningen och för alla jäkla tankar som far i skallen... skit skit.

Dagen i dag har jag mest tagit det lugnt eftersom jag är så förkyld och kanske lite febrig... Orkade träna Qasper lite på morgonen... sedan åkte jag till skogen och släppte hundarna så de fick springa av sig värsta energin... även krutten... usch ja....

Sedan har det varit SOFFAN liggandes... tittandes på skidskytte som jag gillar skarpt.... 

orkar inte mer... nu måste jag till soffan igen...

 


Kommentarer
Postat av: Anita

Krya på dig!

Hoppas du mår bättre när du vaknar imorgon.

Kram/Anita


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback