Fullmåne

Har inte så mkt foton före och efter. Glömt kameran... men en bjuder jag på.
 å efter
Några djurprat har det blivit och en lyckades jag fånga på bild

Lite julstämning har det allt blivit i stallet /trimmet....Stakarna är på plats i fönstren, ljusen är tända och  idag har jag lyssnat på julmusik hela dagen... jag har sjungit till O helga natt mm... med klar och ljudlig stämma...hm .. ja i alla fall tyckte hundarna att det var vackert... ingen klagade alls...

Härligt med djuren... de bara tittar på en när man står där och sjunger och för ngr sekunder drömmer att man är en Tommy Körberg fast i kvinnlig variant då förstås. fniss.

Tomten är på plats. Den står och spanar in så att alla kunder köper något gott till de 4benta he he.
Har mycket gott till hunden hemma. Och allt är då förståss utan socker och E nr . Koöron som är helt naturella, bara torkade... de luktar inte illa...

   å hundarna mina ligger och sover.

I går kväll, det var allt lite magiskt ute... inte undra på att man är sömnlös om natten...
hujedamej


Kommentarer
Postat av: Carina

Ska gudarna veta att jag vet att det varit fullmåne!! Så himla trött på dessa sömnlösa nätter som man bara ligger och vrider och vänder, usch!

Hoppas denna natt blir bättre för alla oss som varit vaken för fullmånen :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback