Nelly och julen

  
Så här såg det ut på julaftonsmorgon när jag gick med hundarna... det var så magiskt den morgonen... Vi var ute i 1 timma och plumsa i snön...  gick i ett område där det springer lite varg... så vi hade alla känselspröt ute...
Men härligt var det. Ååå ingen varg såg vi fniss

Sedan hade jag lovat barnen att jag skulle bjuda på frukost vid tv, de skulle få öppna julklapp som tomten lämnat i strumpan över natten... de ni... det kör vi med ännu...fniss... och hundarna skulle ju få sina morgon klappar också.
   kocco som varit med förr, SLET upp sitt paket medans lillebror var jätteglad över att få ett paket, han gick omkring och bar på sitt  HAN var jätte nöjd med det...fniss ... jag fick hjälpa honom på traven... nästan så han blev lite ledsen när jag slet upp det åt honom... mä mä vad gör du kändes det som han sa...

Dukat och gjort fint hade vi till julmaten... och glada hjärtan bjöd våra gäster välkommen till bords.
 Anna så duktig och vek servetterna så fina...

När vi firat klart så åkte anna och daniel till sina stora syskon och deras familjer för att fortsätta firandet där... och på natten när de kom hem... så hade go Nelly firat jul på sitt vis..fniss

     

Från det ena till det andra...

 Man ser inte så väl här men kocco ser så "hejjig" ut när hon leker.. hon raggar från nackhåren ända till svansroten... Då vet man att hon har kul som fasiken.

Kommentarer
Postat av: Anita

Härliga bilder.

Nu hoppas jag och hundarna på att kylan ska lätta lite. Vi är träningssugna. Ett Gott Nytt och framgångsrikt år önskar jag er.

Mvh Anita

Postat av: ejmis

Gott Nytt År!

2009-12-31 @ 00:19:21
Postat av: Christina

Vilken härligt vikt servett!!! har aldrig sett det förr.

Kikar i för att önska dig och dina djur ett riktigt GOTT NYTT ÅR, kram

2009-12-31 @ 13:26:54
URL: http://mammastina.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Sa du varg ??? Hujedamej...så läskigt....

Kattvän som jag är så fullständigt smälter jag av bilderna på den vackra katten....vilka ögon !!!

Ha nu ett riktigt Gott Nytt År

Stor kram från

Margaretha

2009-12-31 @ 13:47:44
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Plogflickan

God fortsättning på 2010!

Är det en Helig Birma? Jag har en sådan :-)

2010-01-01 @ 12:05:40
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Carina T

Skratta gott åt ditt "kattbarnbarn" =)))))) och vad fin hon är, vilka ögon.



Mina hundar får också julklappar och de blir fullständigt galen i att öppna dom. Kommer nån hit med paket så tar de för givet att de är till dom.



Kramisar!

2010-01-01 @ 12:42:56
URL: http://ozzyeddie.se
Postat av: maria

heeeeeeejjj

tack för i går..alltid lika kul att träna med dig

vi tränar väll till veckan igen?????

kramar från oss

2010-01-02 @ 22:06:59
URL: http://mallenutt.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback